آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ماه مامان و بابا

حرفایی که باید 10 سال دیگه می زدی

1392/2/7 23:41
نویسنده : الهام
197 بازدید
اشتراک گذاری

حرفای بزرگ

حرفای جدی

حرفای.....

چی بگم گلم که قیافه من و بابایی وقتی این حرفا رو می زنی دیدنیه

می خوای چند تاش رو که یادمه برات مثال بزنم شیطون؟:

" این که دارم به شما می گم از اصول مدیریته؟؟؟؟؟ مَ مَ مَ مَ.......

عذرخواهی لازم نیست،تشکر هم لازم نیست

من شغلتو برات توضیح می دم

شما حق منو خوردید

همه چی تحت کنترله

من خیلی شیرین زبونم نه؟ می خوای یادت بدم چه جوری شیرین زبونی کنی؟

بابا حمید یه زامبیه، من ازش می ترسم "

و نکته جالبش اینه که تمام این جملات رو دقیقا به  موقع و سر جاش استفاده می کنی، تازه خیلیاش هم یادم نیست، بعضی مواقع جمله اینقدر بزرگونس که محکم می کوبم تو سرم " از ذوق "

اینم چند تا عکس از این اواخر تو 3 سال و 5 ماهگی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)