آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ماه مامان و بابا

روز زن مبارک

1392/2/17 1:36
نویسنده : الهام
280 بازدید
اشتراک گذاری

بله

بالاخره نوبت ما شد و روز زن فرا رسید، اما چی بگم براتون؟

بابایی شب اومد خونه و بعد از دادن هدیه قرار شد شام بریم رستوران که در همین لحظه شما پریدی وسط صحبت بابایی و گفتی:

بابایی مگه شما به من نمیگی منم خانومم، زنم؟

پس بذارید من انتخاب کنم

بریم شهر بازی........مَمَمَمَ....

شما جای من؟چی کار میکنید؟ ما که هرچی تلاش کردیم راضیش کنیم که امشب شبه ماست قبول نکرد که نکرد، ما هم رفتیم شهر بازی و آخر شب با تنی خسته رفتیم فست فود که اونجا هم مجبور شدیم به عشق باب اسفنجی همبرگر بخوریم.

اینم چند تا عکس از شهر بازی

تو این عکس میدونی چه اتفاقی افتاده؟ شکلات پیچ پیچی رو از سطح صافش کردی تو دهنت و از اونجایی که این دهن کوچیکتر از این حرفاس از هر دو طرف پاره شده و به قول خودت جر خورده و هر دو طرف دهنت تاول زده بود و زخم بدی داشت طوری که من میخواستم ببرمت دکتر و تو این عکس دیگه تقریبا خوب شده ولی برای یادگاری بازم یه عکس گرفتم که در آینده به همه بگی که از بچگی لبای غنچه ای داشتی.....

 

اینجا هم که باهم برای بابایی یه زولبیای خوشمزه پختیم البته بدون مناسبت( که همون ماه رمضون باشه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)