آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ماه مامان و بابا

روز تولد ۱۱ سالگی به ۱۲ سالگی

1399/9/20 1:45
نویسنده : الهام
1,705 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۱۹ آذر ۱۳۹۹ بود،روز تولد تو عزیزدلم،به خاطر مشکلات زیادی که این اواخر برای خانواده پیش اومده بود تصمیم گرفتیم جشن تولدت رو چند روز عقب بندازیم تا یه کم مشکلات کمتر شه و هممون یه کم آرومتر،ولی دوست نداشتم روز تولدت مثل بقیه روزا برات سپری شه چون تو همیشه از یک ماه قبل شمارش معکوست شروع میشه و دوست داری روز تولدت خیلی خاص باشه،بعد از تموم شدن کلاس آنلاین مدرست بهت گفتم امروز بریم بیرون و یه روز خاص مادر دختری داشته باشیم،خوشحال شدی،ولی وقتی گفتم میخوام ببرمت فروشگاه پینک شاپ و هر چی دوست داری بخری از خوشحالی فقط میپریدی بالا،عشق اسلایم😂

خلاصه بعد از خرید هم که البته کلی از خریدت لذت بردی،ناهار رو دوتایی بیرون خوردیم و بعدش فقط میخواستی خودت رو برسونی خونه و اسلایم هاتو باز کنی، پنج ساعت و نیم بدون وقفه باهاشون بازی کردی،کلی با هم فیلم گرفتیم و خندیدیم....روز خیلی قشنگی بود نفس من،۱۱ ساله که هر لحظه از بودن و داشتنت دارم لذت میبرم....۱۱ ساله که خیلی عوض شدم....خیلی صبورتر....مهربونتر.....عاشقتر.....و همه اینها رو تو به من دادی نفسم،عاشقتم.....عاشق

پسندها (4)

نظرات (0)