آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ماه مامان و بابا

خواب دیدن آیسا

1392/1/18 15:51
نویسنده : الهام
653 بازدید
اشتراک گذاری

آیسا: سلام مامانی

دیشب خواب دیدم مامانی

مامانی: چه خوابی دختر گلم؟

آ: خواب دیدم دارم با اسکوبی دوو باله می رقصم، مامانی خیلی خوب بود

مامانی: چشم بابایی روشن؟!!!!!

آ: آره

خلاصه اول ما فکر کردیم که با اسکوبی دوو ( سگ ) رقصیدی، بعد که داشت کارتون اسکوبی دوو رو میداد رفتی و دست گذاشتی روی فِرِد( مو طلاییه) و گفتی با این رقصیده بودم مامانی،هَی وای من؟؟!!!!!

خواب بعدی هم که چند شب بعدش بود با لاک پشت های نینجا بود که خواب دیده بودی تو لاکشون یه عالمه پول برات آوردن

یه بار که منو خیلی حرص دادی بهت گفتم :: داغت به دلم نمونه" تو هم چند روز بعدش که از دست من عصبانی شدی به من گفتی: دلم به داغت نمونه مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)