آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ماه مامان و بابا

تولدت مبارک عزیز دلم

1391/10/2 22:34
نویسنده : الهام
131 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک

البته 4 روز پیش تولدت بود و به دلیل مشغله زیاد وقت نکردم که برات بنویسم عشقم.

شب تولدت با هم سه تایی رفتیم رستوران، تو عاشق رستوران رفتنی و اینو بلند وسط رستوران گفتی " مامانی من عااااااااااااشق رستولانم"

قربون اون زبونت برم که به ر می گی " ل "

هفته آینده هم می خوام یه جشن تولد توپ برات بگیرم و دلیل عقب انداختنشم 2 تا امتحان مهم بابایی دقیقا روز پنجشنبه و جمعه بود.

امروز به بابایی می گی بیا قدتو اندازه بگیرم و بعد بهش می گی " 1 ثانیه شدی "

چند روز پیش هم با پا رفته بودی رو شکم بابایی و داد می زدی " مامان بیا با پا رفتم رو عشقت "

الانم داری با بابایی کشتی می گیری و می گی "بیا شوهرتو کشتم "

بابایی تعریف می کنه می گه غروبی که من سر کار بودم پات کنار تخت گیر می کنه و بابایی رو صدا می زنی و می گی " بیا برام یه گرفتاری پیش اومده "

خدا نکنه = خدا نمیره

گوش پاک کن = آب گوش دون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)