آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ماه مامان و بابا

آیسا راپونزل

1392/5/15 23:09
نویسنده : الهام
11,015 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من

یه کارتون داری به نام گیسو کمند یا راپونزل که اگه بگم تا حالا 100 بار دیدیش زیاد نگفتم،خیلی خیلی دوستش داری، اول که ازم درخواست تولد راپونزل کردی که فکر کنم تم تولد امسالتم  مشخص شد، تمام متن کارتون رو حفظی و با زبون کودکانه خودت وقتی من سرگرم کارهامم راه میری تو خونه و همه رو تکرار میکنی، توی این کارتون جادوگره که خودشو جای مادر راپونزل جا زده موهای راپونزل رو شونه میکنه و براش میخونه:

ای گل درخشان شو

نیرویی تابان شو

نزدم بازگردان

آنچه در دوران

ربود از من زمان

و بعد جادوگره جوون میشه، تو هم هر روز صبح برس خودتو میاری میدی دست من و میگی مامانی موهامو شونه کن و برام بخون تا جوون شی، وای که من از ذوق میمیرم به جای جوون شدن و هر روز صبح با این شعر موهای راپونزلم رو شونه میکنم.

 

 

 

اینم راپونزل و مادر تقلبیش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)