آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ماه مامان و بابا

موسیقی و گذرزمان

1392/3/4 0:27
نویسنده : الهام
221 بازدید
اشتراک گذاری

در گذر زمان آیسا هر چند وقت یکبار به یه آهنگ خاص گیر میدهد و تا سرحد جنون دیگران اون آهنگ رو گوش میدهد،300 بار، نه کم گفتم، بیشتر اونو گوش میده و این اتفاق بیشتر تو ماشین میوفته.

به هر حال

تا اونجایی که یادم میاد:

بدو تولد که البته من خودم این آهنگ رو براش زیاد میذاشتم: همه چی آرومه ( حمید طالب زاده)

1 سالگی، تو که چشمات خیلی قشنگه ( مهرنوش )

1/5 سالگی، چشم حتما خانوم عزیز ( سعید پانتر )

2 سالگی، ملودی و سوسن خانوم ( آرش و بروبکس)

2/5 سالگی، بهترینی ( کامران و هومن )

3 سالگی، قدرت دست شماست (بروبکس)

در حال حاضر در حال گوش دادن به آهنگ قدرت دست شماست هستیم

و اما جملات زیبا از آیسا:

مامان من کاغذ رو چولوفته کردم = چروک کردم

ممان چرا دستت رو گذاشتی رو اعصابت = دستم به نشانه سردرد رو سرم بود

میخوام یه چورت برم حموم = میخوام یه سر برم حموم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)