آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه مامان و بابا

به جان خدا

1392/3/4 0:30
نویسنده : الهام
282 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا تا حالا مساله به این مهمی رو ننوشتم " عجیبه، غریبه، یه معمای پیچیده "

البته ما این مشکل رو از خیلی وقته که با شما داریم خانومی

و البته خیلی هم داریم برای رفع کردنش تلاش میکنیم

راستش روم نمیشه بگم ولی مجبورم، میفهمی مجبور

نمی دونم چرا مامانی خیلی از حرفارو چپکی و به قول خودت چپرچولاق میگی، مثلا:

آخ جوووون من باختم ( به جای من بردم)

یوهووووووو من از پیتزا متنفرم ( به جای دوست دارم)

بالا ( به جای پایین و بالعکس)

عقب ( به جای جلو و بالعکس)

من راست نمیگم ( به جای من راست میگم)

بابا رفته چی فروش کنه ( به جای بابا رفته چی خرید کنه)

بدون انگشتم چراغو خاموش کردم ( به جای با انگشتم چراغو خاموش کردم )

اگر یادم بیاد دوباره اضافه میکنم

حالا بذار چند تا از حرفای بامزتو بنویسم:

می خوام برم یه شورت بخوابم

به جان خدا( من میمیرم واسه این قسمت)

مامان بیا ببین اینجای لام چی شده؟( لای انگشت پام)

مامان الان تلوزیون داشت یه آقا پیره زنه بیرحمو نشون میداد( گرفتی مطلبو؟)

اینم یه عکس خوشگل از دخملی



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)