آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ماه مامان و بابا

مامان هَلووآآآ نمیکنی؟

1391/8/17 18:29
نویسنده : الهام
187 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدای اون زبون شیرینت بشم که اینقدر باعث خنده و شادی من و بابایی می شی عشقم.

امروز صبح دوتایی داشتیم با هم متکا بازی می کردیم ( تو این بازی رو خیلی دوست داری و تو این بازی ما نازبالشت ها رو به همدیگه پرت می کنیم و مثلا می میریم و تا اون یکی بوسمون نکنه زنده نمی شیم) بعد من مثلا از کتک های تو عصبانی شدم و گفتم: حالا منو می زنی، الان می خورمت و تو خیلی مظلومانه منو نگا کردی و گفتی: مامان هَلووآآ نمی کنی؟ منو نمی خوری؟؟( یعنی هیولا نمی شی؟ منو نمی خوری؟)

راستی یه خاطره از قبل از 2 سالگیت یادم اومد. تا قبل از 2 سالگیت علاقه خاصی به این داشتی که شلوار یا شورتت رو رو سرت می کشیدی و دلیلش هم این بود که اولین باری که این کار رو کردی منو بابایی خیلی خندیدیم و تو هر بار که من لباسها رو می خواستم جمع و جور کنم می یومدی و یکی از شلوار و یا شورتت رو رو سرت می کشیدی و اگر ما نمی خندیدیم عصبانی می شدی و می گفتی: بخنگید بخنگید. چند تا عکس هم در این رابطه دارید سلطانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)