آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ماه مامان و بابا

من از تاب خیلی خوشلالم

1391/7/10 16:03
نویسنده : الهام
193 بازدید
اشتراک گذاری

امشب رفته بودیم پارک.کلی بازی کردی، حسابی خسته شده بودی، بهت گفتم عزیز دلم دیگه بسه بیا بریم خونه، ولی تو دلت می خواست بازم تاب بازی کنی و به جای اینکه بگی نریم چون من از تاب خیلی خوشم می یاد گفتی:" نه، آخه من از تاب خیلی خوشلالم"

راستی حدود یک هفته می شه که من و بابایی داریم بَن بِن بُن باهات کار می کنیم و تو این یک هفته 18 کلمه یاد گرفتی و تو کتابات می گردی و کلمه هایی رو که بلدی پیدا می کنی و با ذوق به من نشون می دی و البته گاها اشتباه هم می کنی مثلا دیشب رفته بودیم سوپر شیر پرچرب برات گرفتیم انگشت خوشگلتو گذاشته بودی روی چرب و می گفتی: مامان نیگا نوشته چتر

اولین کلمه هایی که یاد گرفتی می دونی چی بود؟ گل، مو و آب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)