آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

ماه مامان و بابا

من تو رو می کشم

1390/9/22 14:05
نویسنده : الهام
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق ماآنی

روز به روز شیطون تر و کنجکاوتر می شی و وقت کمتری برای من می ذاری که از شیرین کاریات بنویسم نفسم

من فدای اون شیرین زبونیت بشم، دیشب انگشتتو سمت من دراز کردی و گفتی:" من تو رو می کشم" خودتم غش غش می خندیدی ( البته ادای خود منو در می آوردی که وقتی خونرو خیلی به هم میریزی با خنده بهت می گم من آخرش تو رو می کشم

جدیدا هم که به 2 تا کتابی که تو هواپیما بهت هدیه دادن و داستانهای کفش قرمزیه علاقه وافری پیدا کردی و فکر کنم تا حالا 500 بار بیشتر برات خوندمشون و هر بار هم علاقه مندتر از دفعه قبلی البته جدیدا خودتم تو خوندنشون کمکم می کنی که حتما باید ازت فیلم بگیرم چون خیلی با مزه می خونی

حالا چند کلمه بامزه:

رسول = سلول

دایناسور = دایی سونور

چه خبر = چه بخر " تلفنی به آقاجون می گی چه بخر"

شلوغ = شغول

دکمه = دمک

90/9/22

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)