آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ماه مامان و بابا

دودَه

1390/6/25 23:05
نویسنده : الهام
150 بازدید
اشتراک گذاری

راستی می دونی وقتی عصبانی میشی چیکا می کنی؟

نفس من انگشت سبابشو به سمت من یا باباش دراز می کنه و میگه دودَه، دودَه، نمیدونم یعنی چی؟

الاکلنگ = اَکولو

گردو = گِرگو

بیسکویت = بی سی کولو

چای = داچی

می خاره = می خایه

کارتون = کارکون

شلوار = شلاب

گنده = گُنَس

کوچولو = کوچول (وووی، ووی، وی)

یه عروسک داری که خوابِ و وقتی روی سینش رو فشار میدی خُر و پُف میکنه، تو اسمشو گذاشتی خواب آلو(یعنی یه بار بهت گفتم اون عروسک خواب آلو رو بده و تو این اسم رو روش گذاشتی)

حالا میدونی که خودت بهش چی میگی گلِ نازم؟!

خوالابو (من قربونِ اون زبونِ شیرینت برم، مانی)


تخم مرغ= خُ مُ

سر کار= سَ گا

بوق= بوگ

همسایه= هماسه

خرگوش= خر شو

حموم= عموم

دارو= داووووو

دستشویی= دست شو

I LOVE YOU= اُ لُ لُ

به بابایی می گی بابا لا و به من می گی مامان لا ( کاملا ابتکار خودته)

1390/06/25

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)