آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ماه مامان و بابا

سامی جون به دنیا خوش اومدی

1391/10/23 13:52
نویسنده : الهام
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

آره مامانی سامی جون دنیا اومده و من و شما برای دیدنش اومدیم تهران

خیلی کوچولو و نازه

متاسفانه زردیش هی بالا و پایین میشه و چند روزی هم بستری بود و کلی ازش خون گرفتن ولی انشاءالله امروز که ببرنش برای چک آپ مجدد کاملا خوب شده باشه و بیشتر از این خودش و مامان گلش اذیت نشن

راستی من و شما و داداشی و آقاجون و مادر جون چند روز پیش رفته بودیم شمال ویلای آقاجون، خیلی خوش گذشت، لاویج هم رفتیم که تو و داداشی کلی بازی کردید. عکساشو حتما می دارم گلم

حالا بریم سراغ قسمت بامزه

آقاجون این پشه رو تو کشتی = آقاجون این پشه رو تو مردی

شلغم = شغلم

باسلوق = باسغول

می خوام با داداشی پلی استیشن بازی کنم = می خوام با داداشی پلیشن کنم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)