آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ماه مامان و بابا

پیشوازِ تولد

1391/8/25 0:46
نویسنده : الهام
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسِ مامان

تقریبا یک ماه تا تولدت مونده ولی امسال خیلی دوست داری برات تولد بگیریمو دائما از تولد حرف می زنی و از اونجایی که عاشقِ باب اسفنجی هستی خیلی دوست دارم تولدت رو با تم باب اسفنجی بگیرم.این روزا فقط باب اسفنجی نگاه می کنی و دائم از باب اسفنجی و پاتریک و اختاپوس و گری می گی. امشب هم یه ساعتِ باب اسفنجی خریدی. کلی ذوق کردی و با اون زبونِ شیرینت گفتی: بابا و مامان ممنونم که برام ساعتِ باب اسفنجی خریدید. من قوبون بلم. امیدوارم بتونم تولدی رو که دلت می خواد برات بگیرم عشقم ولی فکر کنم باید خودم دست به کار شم و تو این 2 روزی که دنبال وسایلِ تولد با تم باب اسفنجی می گشتم فهمیدم تو بندر نمی تونم از این چیزا پیدا کنم.

اینم یه عکس خوشگل از جیگرِ مامان که 2 شبِ پیش قبل از رفتن به تولد آنیسا جون ازش گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)