آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ماه مامان و بابا

دنیات عوض شده نفس

1399/6/19 8:53
نویسنده : الهام
158 بازدید
اشتراک گذاری

دنیات عوض شده نفس مامان،گفتنش یه کم سخته ولی تغییراتت خیلی واضح و نمیگم دلگیرکننده،ولی یه جورایی به دنیای بچگیت عادت و وابستگی بیشتری داشتم.از دنیای بچگی دراومدی عزیزدلم...البته این روال زندگی همه انسانهاست ولی من گیج و ناراحتم....دیگه مثل قبلنا هی نمیای تو بغلم....هی نمیچسبی بهم...هی نمیگی: مامان بغلم کن....مامان نوازشم کن...مامان میشه ظهرها که میخوای بخوابی بیام پیشت بخوابم،بعدشم بری زیر بغل من بخوابی،دیگه تا میشینم زمین نمیدوی بیای تو بغلم و بهم آویزون بشی و هی بوسم کنی....بوسم کنی و بوسم کنی...ریز ریز...

دخترم،نمیدونم پدر و مادرهای ما هم متوجه این تغییرات ما میشدن یا اینکه نسل ما چون بچه هاشون تک فرزندن اینقدر حسش میکنن،بعضی وقتا ازت خواهش میکنم که بیای بغلم...تو هم هی....بگی نگی با اکراه قبول میکنی

چه زود بچگیت تموم شد عزیزدلم....تو  کی اینقدر بزرگ شدی که دیگه در اتاقت رو میبندی؟ با دوستات تلفنی پچ پچ میکنید و میخندید.

قد کشیدی ماشالا،چند روز پیش رفتی روی ترازو 50 کیلو بودی،کلی غصه خوردی که به خاطر کرونا و قرنطینه دیگه نمیتونم استخر برم و همش تو خونم و چاق شدم،وقتی برگشتیم خونه قدت رو اندازه گرفتیم 6 سانت هم ماشالا قد کشیده بودی و 151 سانت شده بودی،بهت گفتم غصه نخور نفسم....ببین...ماشالا 6 سانت هم بلندتر شدی

نمیدونم چرا این گذر تو از کودکی به نوجوانی اینقدر منو بهم ریخته

خوبه....خیلی خوبه که دارم هر لحظه بزرگ شدنتو میلبینم ولی به نظرم یه کم غافلگیر شدم چون تغییراتت یه کم ناگهانی بود

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)